Onderdompelen
Dompel je onder in de waterwereld van Utrecht.
Onze rol.
Brokkenmákers heeft de verschillende partijen en hun budgetten bij elkaar gebracht achter dezelfde opgave waardoor de campagne van start kon gaan. Samen met OAK Consultants zijn de eerste ideeën uitgewerkt en is een samenwerking opgestart met Buro Dertig en studio Moan voor het uitwerken en uitvoeren van een succesvolle campagne om de boven- en onderwaterwereld op de waterkaart te zetten!
Onderdompelen is het vervolg op DOMunder Water: een zoetwaterrif gecreëerd met restmaterialen van onder meer het renovatieproject van de Domtoren.
Het project.
Utrecht is groter dan je denkt. Deze mooie stad heeft namelijk een hele (onder)waterwereld die je niet vaak ziet, maar wel heel belangrijk is. Niet alleen voor de miljoenen vissen, vogels, planten en andere dieren die hierin leven. Ook voor de bewoners! Goed water zorgt voor een gezonde en fijne leefomgeving.
Met Onderdompelen wordt deze waterwereld van Utrecht op de kaart gezet. Wat gebeurt er in de grachten en singels, welk effect heeft het water op de stad en hoe kan je de waterkwaliteit in Utrecht beschermen?
Resultaat.
Een campagne die zich richt op diverse doelgroepen, zoals burgers, bedrijven en verschillende publieke en private initiatieven die zich inzetten voor de onderwaterwereld van Utrecht. De campagne biedt ze een ander perspectief, kennis over de onderwaterwereld en een opening om aan te haken op de campagne. De basis van de campagne vormt de website www.onderdompelen.nl. Hier vind je alle achtergrondinformatie over Onderdompelen, andere initiatieven en een activiteitenpagina.